Oude Testament

Nieuwe Testament

Kerkelijk jaar

Onderwerpen

Categorie

Bron

Veelgestelde technische vragen

Ik ervaar problemen bij het inloggen. Wat moet ik doen?
Volg de volgende stappen:
CONTROLE
- heb je je ervan verzekerd, dat je het juiste e-mailadres gebruikt?
- heb je je ervan verzekerd, dat je het juiste wachtwoord gebruikt?
- vul je het e-mailadres én wachtwoord juist in, inclusief correct gebruik van hoofdletters en kleine letters? De inlogprocedure is hoofdlettergevoelig!
Denk je er ook aan, dat een activatiecode of een wachtwoord-instelcode iets anders is dan het wachtwoord dat je zelf koos tijdens de inlogprocedure?
- Zorg je er ook voor, dat er geen onzichtbare spaties na je gebruikersnaam of wachtwoord staan?
- Verzeker je ervan, dat de browser cookies aanvaardt. Als je, na het ingeven van de gegevens, niets anders ziet dan een wit scherm, is dat een indicatie dat de beveiligingsinstellingen van de browser (internetprogramma) te strikt staan ingesteld.

AANVRAGEN NIEUW WACHTWOORD
- bij aanhoudende problemen is het nuttig een nieuw wachtwoord aan te vragen
- ga naar preekwijzer.nl
- klik op 'inloggen' (rechtsboven)
- klik op 'ik ben mijn wachtwoord vergeten' en volg de instructies
- log in met je nieuwe wachtwoord

In veruit de meeste situaties is je probleem nu opgelost. Is dat niet het geval, vul dan alsjeblieft ons supportformulier in. Wij helpen je dan graag verder.

Ik ben mijn activatiecode, gebruikersnaam of wachtwoord vergeten: wat moet ik doen?

ACTIVATIECODE
Mocht je deze niet in je e-mailbox kunnen terugvinden, kijk dan in het SPAM-filter. Kun je het daarin ook niet vinden, stuur ons dan een berichtje via ons contactformulier waarin je aangeeft de activatiecode kwijtgeraakt te zijn.

GEBRUIKERSNAAM
Je gebruikersnaam is het e-mailadres waarop je ook de nieuwsbrieven van PreekWijzer ontvangt. Mocht je deze niet kunnen terugvinden, stuurt ons dan een berichtje waarin je aangeeft de gebruikersnaam kwijtgeraakt te zijn.

WACHTWOORD
- wij kunnen jouw wachtwoord niet voor je opzoeken: deze zijn strikt beveiligd en voor ons niet bekend
- volg onderstaande stappen om zelf je wachtwoord te resetten
- ga naar preekwijzer.nl
- klik op 'inloggen' (rechtsboven)
- klik op 'ik ben mijn wachtwoord vergeten' en volg de instructies
- log in met je nieuwe wachtwoord (denk aan hoofdletters en kleine letters!)


Op mijn iPad werkte de PreekWijzer, maar op mijn PC niet: hoe kan dat?
Uiteraard werkt de PreekWijzer op PC, Mac en tablet.
Echter: je kunt, om veiligheidsredenen, maar vanaf één apparaat tegelijk inloggen op de PreekWijzer. Ga naar PreekWijzer.nl op je iPad, log uit (rechtsboven), ga op je PC naar Preekwijzer.nl, log in (rechtsboven). Omgekeerd geldt uiteraard hetzelfde. Hetzelfde probleem kan zich ook voordoen als je op twee computers tegelijk wilt inloggen!

Hoe kom ik aan een factuur?
Ga naar https://abonnementen.boekencentrum.nl/, log in, klik bovenaan op ‘mijn abonnementen’. Je ziet nu onder ‘mijn facturen’ PDF-bestanden van alle bekende facturen.

Hoe kan ik mij abonneren nadat mijn proefperiode is verstreken?
Fijn dat je het abonnement wilt verlengen!
Met de volgende stappen kun je dit eenvoudig realiseren:

- ga naar https://abonnementen.boekencentrum.nl/
- log in met je accountgegevens van PreekWijzer.nl
- je ziet nu de gegevens van het huidige (proef-) abonnement
- klik op 'alle abonnementen bekijken' of ‘abonnementen bekijken en wijzigen’ (tweede blauwe link)
- klik op 'nieuw abonnement'
- klik op 'PreekWijzer'
- kies een maand- of jaarabonnement door op de knop 'kopen' te klikken
- vul de gevraagde gegevens in en betaal via Ideal of creditcard.

Lukt het niet? Vul ons supportformulier in, dan helpen wij graag verder.